چه کسی مدیراست؟؟!
مدیرشخصی است که خودبرنامه ریزی وتصمیم گیری می کندومسئولیت هاوبرنامه های او به وی دیکته نمیشوند،مدیریت وکنترل نمیشودبلکه مدیریت وکنترل میکند.وی برکارکنانش نظارت داردوآنهاراتشویق وترغیب ویاتنبیه واخراج میکند،میتواندرویه هاواستراتژی های سازمان،وحتی محتوای شغلی زیردستانش رابراساس تواناییهای بالقوه آنهاتغییردهدتا به بهترین نتیجه ممکن برسدومدیریتی هرچه موثرتروکارآترداشته باشد؛درواقع این محتوای شغلی فرداست که ازاویک مدیرمیسازدونه عنوان شغلی وی!
+ نوشته شده در پنجشنبه دوازدهم بهمن ۱۳۹۱ ساعت 11:29 توسط یونس قاسمی
|
با سلام و خوش آمد گوی به کلیه دوستان که به وبلاگ گروه مدیریت دولتی باختر آمدید. امیدواریم مطالب مورد نظر خودتونو اینجا پیدا کنید و حتما نظرات پیشنهادات انتقادات خود رو برای ما در نظرات حتما بگذارید(و اگر مایل هستید مقالات وتحقیقات خود را در این وبلاگ با اسم خود ثبت کنید حتما در نظر یا ایمیل ارسال کنید) با تشکر انجمن علمی مدیریت دولتی